Η επόμενη ομάδα που παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο ήταν η Williams. Η βρετανική ομάδα αποκάλυψε την FW34 στην πίστα της Χέρεθ λίγο πριν την έναρξη των πρώτων δοκιμών εξέλιξης για το 2012. Το νέο «όπλο» της άλλοτε παγκόσμιας πρωταθλήτριας έχει επίσης το «σκαλοπάτι» στο ρύγχος, το οποίο υπάρχει στην πλειοψηφία των μονοθεσίων που έχουν παρουσιαστεί μέχρι στιγμής.
Την παρουσίαση ανέλαβαν οι Μπρούνο Σένα και Παστόρ Μαλντονάντο, με τον Σερ ΦρανκΓουίλιαμς να ελπίζει σε μια νέα αρχή, όπως δήλωσε. «Ένα μπορούμε να πούμε κοιτώντας σήμερα την Williams F1 Team, ότι επιχειρούμε μια νέα αρχή.
Έχουμε καινούργιο μονοθέσιο, νέα δίδυμο πιλότων, νέο κινητήρα και νέα υψηλόβαθμα στελέχη. Έχουμε επίσης μια σειρά από νέους συνεργάτες που ήρθαν στην ομάδα τους τελευταίους μήνες. Η ομάδα είχε έναν καλό χειμώνα στο εργοστάσιο και αισθανόμαστε έτοιμοι και δυνατοί για τη μάχη», ήταν τα λόγια του ιδιοκτήτη της ομάδας.
Γκιλιάν: «Δεν είναι εύκολο το άλμα προόδου»
Από την πλευρά του, ο Μαρκ Γκιλιάν τόνισε πως δεν είναι εύκολο το άλμα προόδου. «Γνωρίζω καλά ότι δεν είναι εύκολο να κάνεις άλμα προόδου. Αλλά απ' όσα γνωρίζουμε ως τώρα για το νέο μονοθέσιο, υπάρχει σοβαρός λόγος για να είμαστε αρκετά αισιόδοξοι και σίγουροι ότι μπορούμε να είμαστε σε σταθερή βάση στην τρίτη περίοδο των κατατακτηρίων δοκιμών και να τερματίζουμε στους βαθμούς.
Στο εργοστάσιο όλοι δούλεψαν πολύ σκληρά όλο το χειμώνα, ώστε να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν το μονοθέσιο με υψηλά στάνταρ. Συνεργαστήκαμε πολύ στενά με τους νέους μας συνεργάτες, αλλά και τη Renault Sport F1. Θα δουλέψουμε πολύ σκληρά, ώστε στην Αυστραλία να έχουμε τα μέγιστα από την FW34», ανέφερε ο επικεφαλής μηχανικός επιχειρήσεων της Williams.
Η επιστροφή της Renault και του Σένα!
Από εκεί και πέρα, αξίζει να σημειωθεί ότι όλα αυτά γίνονται ταυτόχρονα με την επιστροφή του ονόματος Σένα στη Williams, με της οποίας το τότε μονοθέσιο σκοτώθηκε στην Ίμολα ο αείμνηστος Άιρτον. Ο ανιψιός του, Μπρούνο, πήρε φέτος τη θέση του Ρούμπενς Μπαρικέλο κι ελπίζει να έχει μια καλύτερη τύχη στη νέα του προσπάθεια στη Formula1.
Αυτό συνάμα με την επιστροφή και της Renault, απ' όπου θα προμηθεύεται ξανά κινητήρες, έπειτα από δυο χρόνια συνεργασίας με την Cosworth. Οι δυο πλευρές συνεργάστηκαν από το 1989 μέχρι και το 1997, διάστημα στο οποίο η ομάδα του Σερ Φρανκ πανηγύρισε 63 νίκες, 4 πρωταθλήματα οδηγών και άλλα 5 κατασκευαστών.
Οι αποχωρήσεις Χεντ, Μίκαελ
Ωστόσο, υπήρξαν και σημαντικές αποχωρήσεις από την ομάδα, καθώς ο Πάτρικ Χεντ πήρε την απόφαση να αποσυρθεί από τα αγωνιστικά δρώμενα, ενώ ο Σαμ Μίκαελ πήρε το δρόμο για το Γουόκινγκ για λογαριασμό της McLaren.
Δημοσίευση σχολίου